Všeobecné obchodné podmienky

 

  1. Úvodné ustanovenia

Spoločnosť N U G R O W, s.r.o., so sídlom Rudavská 9022/35, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica 841 06, IČO: 56 276 141, zapísaná v registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 178868/B (ďalej aj ako „predávajúci“),
je prevádzkovateľom e-shopu www.nugrow.sk a v tejto súvislosti vydáva tieto Všeobecné obchodné podmienky
(ďalej „VOP“).

Zákazníkom je buď spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania alebo podnikateľ, ktorý pri uzatváraní zmluvy jedná v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej aj ako „kupujúci“).

 

  1. Produkty a objednávka

Predávajúci predáva kozmetické produkty zamerané najmä na rast mihalníc a objem rias. Kupujúci si môže tovar objednať prostredníctvom e-shopu. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká v okamihu potvrdenia objednávky predávajúcim, ktoré je zaslané e-mailom. Od tohto momentu vznikajú medzi stranami práva a povinnosti vyplývajúce zo zmluvy.

 

  1. Ceny a platby

Všetky ceny sú konečné a uvedené vrátane DPH. Kupujúci môže zaplatiť: online platbou kartou, bankovým prevodom, alebo na dobierku. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien. Zmena sa nevzťahuje na už potvrdené objednávky.

Spoločne s kúpnou cenou je zákazník povinný zaplatiť tiež náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dojednanej výške. Ak nie je ďalej výslovne uvedené niečo iné, kúpnou cenou sa rozumejú i náklady spojené s dodaním tovaru.

 

  1. Doprava a dodacie podmienky

Tovar sa doručuje prostredníctvom Packeta/Zásielkovňa alebo kuriérom v rámci Slovenskej republiky.

Dodacia lehota je spravidla 1 – 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Poštovné sa zobrazí pri objednávke.

Zákazník je povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane zákazníka nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je zákazník povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručením tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia, ak sa strany nedohodnú.

V prípade neprevzatia tovaru na dobierku sa kupujúci zaväzuje zaplatiť predávajúcemu náhradu nákladov predávajúceho spojených s neprevzatou zásielkou.

 

  1. Odstúpenie od zmluvy

Kupujúci – spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia tovaru. Odstúpenie je možné e-mailom alebo písomne poštou. Lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odoslaný najneskôr posledný deň. Kupujúci je povinný tovar vrátiť nepoškodený, nepoužitý a v pôvodnom obale.

Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku nakladania s tovarom inak, než je potrebné na zistenie jeho povahy a funkčnosti.
Po prijatí vráteného tovaru predávajúci vráti peniaze do 14 dní.

Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy je dostupný na webovej stránke www.nugrow.sk.

Odstúpenie od zmluvy je potrebné uplatniť prostredníctvom kontaktných údajov uvedených vo formulári vo vyššie uvedenej lehote.

V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku ruší. Zákazník je povinný tovar vrátiť do štrnástich (14) dní odo dňa odstúpenia od zmluvy.
Zákazník nesie náklady na vrátenie tovaru, a to aj v prípade, že tovar vzhľadom na svoju povahu nie je možné vrátiť obvyklou poštovou cestou. Tovar by mal byť vrátený kompletný, v pôvodnom obale, a nesmie javiť známky opotrebenia alebo poškodenia.

Spoločnosť N U G R O W, s.r.o. vráti zákazníkovi všetky prijaté peňažné prostriedky do štrnástich (14) dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, rovnakým spôsobom, aký zákazník použil pri platbe, pokiaľ sa nedohodnú inak.
N U G R O W, s.r.o. nie je povinná vrátiť platbu skôr, než jej bol tovar vrátený.

Ak bol zákazníkovi spolu s tovarom poskytnutý aj darček, darovacia zmluva medzi zákazníkom a N U G R O W, s.r.o. sa uzatvára s rozväzovacou podmienkou. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy zo strany zákazníka, táto darovacia zmluva stráca účinnosť a zákazník je povinný vrátiť spolu s tovarom aj darček.

 

  1. Záručné podmienky a Reklamačný poriadok

Záručná doba je 24 mesiacov (ak nie je uvedené inak). Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení vady. Ako záručný list slúži faktúra alebo elektronická faktúra vystavená predávajúcim.

Zákazník je povinný bez zbytočného odkladu po prevzatí zásielky skontrolovať:

  • či mu bol dodaný správny výrobok,

  • či výrobok nie je viditeľne poškodený,

  • či údaje na faktúre súhlasia s obsahom zásielky.


Kupujúci zašle reklamovaný tovar spolu s popisom vady a dokladom o kúpe e-mailom alebo na adresu predávajúceho.

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, kedy bola reklamácia uplatnená. Lehotu na vybavenie reklamácie nie je možné žiadnym spôsobom predĺžiť. Po jej márnom uplynutí vzniká spotrebiteľovi nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí za reklamovaný výrobok.

 

Reklamovaný tovar musí byť doručený predávajúcemu spolu s popisom vady a kópiou dokladu o kúpe. Tovar by mal byť v stave vhodnom na posúdenie vady.

Ak sa vada prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí. Kupujúci je oprávnený uplatniť práva z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v záručnej dobe.

Toto ustanovenie sa nepoužije pri tovare predávaného za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, pri použitom tovare pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.

Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil. Predávajúci neručí ani za vady spôsobené prepravcom.

Kozmetické výrobky je možné vrátiť len v prípade, že sú aspoň z troch štvrtín plné, nepoškodené a uchovávané v súlade s odporúčaním výrobcu. Ostatný tovar musí byť nepoškodený, s neodstránenými visačkami a hygienickými nálepkami.

V prípade vrátenia všetkých výrobkov z jednej objednávky, alebo tovaru, ktorý bol podmienkou pre získanie darčeka (alebo iného produktu), je zákazník povinný vrátiť aj tento darček a všetky ostatné súvisiace položky.

Zákazník berie na vedomie a súhlasí, že oznámenie o vybavení reklamácie mu bude zaslané na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke.

 

  1. Spracovanie osobných údajov

Informácie o zákazníkoch sú spracované v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov č. 2016/679 (GDPR).

Kupujúci uzatvorením zmluvy súhlasí so spracovávaním a zhromažďovaním osobných údajov v databáze prevádzkovateľa až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním doručeného na adresu sídla predávajúceho

 
Predávajúci spracúva údaje na účely vybavenia objednávky, zákazníckeho účtu a marketingu (napr. newsletter).
Kupujúci môže kedykoľvek požiadať o zmenu alebo vymazanie údajov.

Zákazník týmto berie na vedomie, že osobné údaje, ktoré poskytuje pri objednávke tovaru, môžu byť spracúvané spoločnosťou N U G R O W, s.r.o., IČO: 56 276 141, so sídlom Rudavská 35, ako prevádzkovateľom, v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov č. 2016/679 (GDPR).

Tieto údaje môžu byť poskytnuté tretím stranám – najmä poskytovateľom logistických, platobných, marketingových a IT služieb – výlučne na účely:

  • realizácie a doručenia objednávky,

  • vybavenia reklamácie alebo uplatnenia práv zo zmluvy,

  • vedenia zákazníckeho účtu (ak je zriadený),

  • plnenia zákonných povinností,

  • priameho marketingu (ak na to zákazník udelil súhlas),

  • analýzy správania zákazníkov a zlepšovania ponuky produktov a služieb.

Údaje môžu byť odovzdávané aj do krajín EÚ, pričom je zabezpečená primeraná úroveň ochrany osobných údajov.

Zákazník má právo kedykoľvek svoj súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely odvolať, a to prostredníctvom e-mailu alebo písomne na kontaktné údaje spoločnosti N U G R O W, s.r.o. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania údajov pred jeho odvolaním.

 

  1. Mimosúdne (alternatívne) riešenie sporov

Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, má podľa zákona č. 391/2015 Z. z., o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu.

Spotrebiteľ má právo podať obchodníkovi žiadosť o nápravu, ak medzi spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil iné práva spotrebiteľa.

Obchodník informuje spotrebiteľa na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník odpovedal zamietavo na žiadosť podľa odseku 1.

Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník na žiadosť podľa odseku 1 odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

 

  1. Záverečné ustanovenia

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňom zverejnenia na webovej stránke. Predávajúci si vyhradzuje právo ich meniť – zmeny sa týkajú len budúcich zmlúv.

Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky.

Ak je niektoré z ustanovení týchto VOP neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatného ustanovenia nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení, za predpokladu, že neplatné ustanovenie je od ostatných oddeliteľné.

Kúpna zmluva vrátane týchto VOP je archivovaná N U G R O W, s.r.o. v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz