Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

 

Obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.nugrow.sk. Účelom týchto obchodných podmienok je vymedziť a upresniť práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľa) na jednej strane a kupujúceho (zákazníka, spotrebiteľa) na strane druhej. Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu www.nugrow.sk  je spoločnosťou N U G R O W s.r.o., so sídlom Rudavská 35, Bratislava 84106, Slovenská republika, IČO: 56276141, zapísanou v obchodnom registri vedenom Mestským súdom Bratislava III, oddiel Sro, vložka číslo 178868/B (ďalej len „predávajúci“) a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa (ďalej len „kupujúci“ alebo „zákazník“). V prípade, ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami www.nugrow.sk  zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník, v platnom znení.

 

  1. Ochrana osobných údajov

Predávajúci si váži ochranu súkromia svojich zákazníkov a spracováva ich osobné údaje v súlade s právnymi predpismi SR, najmä podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR). Zákazník je povinný pri objednávke poskytnúť pravdivé a aktuálne údaje. Tieto údaje budú použité výhradne na spracovanie objednávky a komunikáciu s kupujúcim.

Vaše osobné údaje, ktoré uvediete pri nákupe, sú úplne dôverné.
Osobné údaje budú použité len na nevyhnutné úkony spojené s vybavením objednávky. Na písomnú žiadosť zákazníka budú osobné údaje z databázy vymazané a N U G R O W s.r.o. ich nebude ďalej spracovávať.

 

Kontaktná adresa:

N U G R O W s.r.o.

Rudavská 35

84106 Bratislava

 

Možnosti odstránenia osobných údajov:

V prípade, že máte záujem o odstránenie všetkých osobných údajov, kontaktujte nás na emailovej adrese info@nugrow.sk s touto žiadosťou.

 

 

 

  1. Zmluvný vzťah

Zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim je uzavretá v okamihu, keď kupujúci odošle objednávku a predávajúci ju potvrdí. Potvrdenie objednávky zasielame na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim. Týmto momentom sa uzatvára zmluva a vznikajú vzájomné práva a povinnosti medzi predávajúcim a kupujúcim.

 

  1. Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru

 

3.1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Podľa § 7 odst. 1 a. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na dialku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. Odstúpenie od zmluvy je možné vykonať zaslaním písomnej žiadosti na emailovú adresu: info@nugrow.sk  alebo poštou na adresu N U G R O W s.r.o., Rudavská 35, 841 06 Bratislava. Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

Odstúpiť od zmluvy nie je možné u tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar. Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho.

 

3.2. Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy
Odstúpenie od zmluvy nie je možné u tovaru, ktorý bol zabalený v ochrannom obale a tento obal bol po dodaní porušený z hygienických alebo zdravotných dôvodov.

 

3.3 Garancia spokojnosti – vrátenie peňazí

Ak vaše mihalnice neporastú, vrátime vám peniaze. Pre uplatnenie tejto garancie je potrebné splniť nasledujúce podmienky:

  1. Prvá fotografia:Po obdržaní prvého balenia séra N U G R O W si urobte jasnú fotografiu svojich mihalníc za dostatočného prirodzeného svetla. Na fotografii musí byť viditeľný aj dátum jej zhotovenia.

 

  1. Používanie produktu: Sérum N U G R O W je potrebné aplikovať raz denne po dobu 12 týždňov v súlade s priloženým návodom.

 

  1. Druhá fotografia:Po uplynutí 12 týždňov si urobte druhú fotografiu mihalníc, pričom na snímke musí byť viditeľný aj dátum jej zhotovenia.

 

  1. Odoslanie žiadosti: Obe fotografie (pred a po) spolu s krátkym popisom vašej skúsenosti zašlite na e-mailovú adresu info@nugrow.sk.

 

  1. Vyhodnotenie žiadosti: Po doručení žiadosti ju posúdime a informujeme vás o výsledku.

 

Táto garancia sa vzťahuje len na jedno balenie séra N U G R O W na zákazníka. Žiadosti, ktoré nebudú obsahovať požadované fotografie alebo nebudú spĺňať uvedené podmienky, nemôžu byť akceptované. Prevádzkovateľ e-shopu si vyhradzuje právo zamietnuť žiadosť v prípade nesplnenia podmienok garancie.

 

3.3. Zodpovednosť za vady tovaru

3.3.1. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim (v zm. § 619 ods. 1 Občianskeho zákonníka) a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (v zm. § 619 ods. 2 Občianskeho zákonníka). Záručná doba je 24 mesiacov (v zm. § 620 Občianskeho zákonníka).

 

3.3.2. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu z dôvodu vady je záručná doba 24 mesiacov, Predávajúci však nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena (v zm. §619 Občianskeho zákonníka).

 

3.3.3. Pri použitých veciach (napr. predvádzací model) je záručná doba stanovená na 12 mesiacov (v zm. § 620 ods. 2 Občianskeho zákonníka).

 

3.3.4. Záručné doby začínajú plynúť od dátumu prevzatia tovaru kupujúcim (vzm. § 621 Občianskeho zákonníka). Ak má kúpený tovar uviesť do prevádzky iný podnikateľ než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa jeho uvedenia do prevádzky, ak kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do 3 týždňov od prevzatia tovaru a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť (v zm. § 621 Občianskeho zákonníka).

 

3.3.5. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru (v zm. § 627 Občianskeho zákonníka).

 

3.3.6. Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe (v zm. § 626 ods. 1 Občianskeho zákonníka).

 

3.3.7. Ak predávajúci pri kúpe tovaru ponúka zákazníkovi k predanému tovaru bezplatne ďalší tovar ako dar, je na zákazníkovi, či ponúkaný dar príjme. Dar však nie je predaným tovarom, preto predávajúci ani nezodpovedá za jeho prípadné vady. Ak však predávajúci o prípadných vadách daru vie, je povinný na ne zákazníka pri ponuke daru upozorniť(v zm. § 629 Občianskeho zákonníka). Ak má dar vady, na ktoré predávajúci zákazníka neupozornil, je zákazník oprávnený ho vrátiť (v zm. § 629 Občianskeho zákonníka). Ak zákazníkovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), je zákazník povinný vrátiť predávajúcemu všetko, čo podľa zmluvy dostal, t.j. aj tovar prijatý ako dar (v zm. § 457 Občianskeho zákonníka v nadväznosti na § 48 ods. 2 Občianskeho zákonníka).

 

3.4.Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady

3.4.1. Predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo záručný servis je povinný vybaviť reklamáciu ihneď. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok (v zm. § 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Predávajúci je povinný, ak reklamáciu neuzná do 3 pracovných dní, zaslať výrobok na vlastné náklady na odborné posúdenie (v zm. § 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa).

 

3.4.2. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať zákazníkovi potvrdenie (§ 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Týmto potvrdením je kópia reklamačného protokolu.

 

3.4.3. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie (v zm. § 18 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Týmto písomným dokladom je kópia reklamačného protokolu s vyplnenou kolónkou vyjadrenie pracovníka povereného na vybavenie reklamácie, list obsahujúci písomné vyrozumenie o vybavení reklamácie, telefonát zákazníkovi alebo sms správa obsahujúca informáciu o vybavení reklamácie s písomným potvrdením o uskutočnení telefonátu, resp. o odoslaní sms.

3.5. Všeobecné podmienky reklamácie

Pri predkladaní tovaru na reklamáciu:

3.5.1. Je potrebné predložiť doklad 9 kúpe, prípadne iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti preukázať, že tovar bol kúpený u predávajúceho;

 

3.5.2. Je potrebné, aby tovar spĺňal všetky ostatné podmienky pre záručnú reklamáciu (fyzicky nepoškodený, nepoškodený živelnou udalosťou, nepoškodený neodbornou manimuláciou, atď);

 

3.5.3. V prípade, že si zákazník uplatňuje právo vyplývajúce zo záruky presahujúcej rozsah záruky stanovenej zákonom, je potrebné predložiť originál vyhlásenia alebo záručného listu, v ktorom bol rozsah takejto záruky stanovený.

3.6. Spôsob vybavenia reklamácie

Pri reklamovaní tovaru sa prosím riaďte týmito inštrukciami.

3.6.1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť (v zm. § 622 ods. 1 Občianskeho zákonníka).

3.6.2. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady (vzm. § 622 ods. 2 Občianskeho zákonníka).

3.6.3. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti (v zm. § 622 ods. 3 Občianskeho zákonníka).

3.6.4. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí) (v zm.§ 623 ods. 1 Občianskeho zákonníka).

3.6.5. Kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí) aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľnú vadu, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave tovar riadne užívať (v zm. § 623 ods. 1 Občianskeho zákonníka). Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje stav, ak sa rovnaká vada vyskytne tretí krát po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách.

3.6.6. Kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí) aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre väčší počet vád vec riadne užívať. Za väčší počet vád sa považujú súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní.

3.6.7. Ak predávajúci reklamáciu nevybaví do 30 dní, kupujúci má rovnaké práva akoby išlo o neodstrániteľnú vadu (v zm. § 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa), t.j. právo na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy).

3.6.8. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny výrobku.

3.6.9. Ak má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), záleží na kupujúcom, ktoré z týchto práv si uplatní. Len čo si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto volbu sám jednostranne meniť.

3.6. Záruka na tovar

Záruka na tovar predávaný prostredníctvom internetového obchodu sa riadi a je v súlade s platnou legislatívou. Na všetok predávaný tovar, pokiaľ nie je určené pri tovare inak, je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 2 roky. Reklamácia je podmienená preukázaním nákupu reklamovaného tovaru v našom internetovom obchode, čoho dôkazom je daňový doklad - faktúra.

Závady, zistené pri prebratí tovaru, je kupujúci povinný bezodkladne, najneskôr však do 3 dní odo dňa dodania tovaru, reklamovať písomne u dodávateľa tovaru.

Závady, ktoré nemohli byť zistené pri prebratí tovaru a na ktoré sa vzťahuje záruka na akosť tovaru, je kupujúci povinný reklamovať u dodávateľa písomnou formou na adrese:

 

N U G R O W s.r.o.,

Rudavská 35

84106 Bratislava

 

Kupujúci má právo požadovať odstránenie vád v prípade, že je to možné alebo môže požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny. V prípade, že nie je možné vady odstrániť, má kupujúci právo na výmenu vadného tovaru za nový alebo vrátenie peňazí.

Predávajúci sa zaväzuje oprávnenú a podľa týchto obchodných podmienok uplatnenú reklamáciu vybaviť bezodkladne, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. Formulár pre reklamáciu tovaru: Stiahnuť PDF.

 

3.7. Expiračná doba

Zasielané produkty majú expiračnú dobu min. 6 mesiacov pred dátumom spotreby, v prípade kratšej expiračnej doby odsúhlasíme zásielku telefonicky, resp. prostredníctvom e-mailu so zákazníkom.

 

  1. Ceny a platobné podmienky

4.1. Cena tovaru
Ceny tovaru sú uvedené v e-shope vrátane DPH. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť ceny tovaru bez predchádzajúceho upozornenia. Tieto zmeny sa však netýkajú objednávok, ktoré boli potvrdené pred zmenou ceny.

4.2. Spôsoby platby
Za tovar je možné zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:

  • platba kartou online - po vytvorení objednávky ste presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu banky, kde zadáte potrebné údaje. Pokiaľ je transakcia autorizovaná, platba prebehne okamžite.
  • bankovým prevodom - po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený v Tatra Banke. Po prijatí platby odosielame tovar s tým, že Vás informujeme o termíne, kedy zásielka dorazí.
  • na dobierku pri doručení - Peniaze za tovar zaplatíte až pri prevzatí tovaru poštovému doručovateľovi alebo na pošte.

 

  1. Doručenie a dodacie podmienky

5.1. Doba dodania
Dodacia lehota začína plynúť dňom prijatia záväznej objednávky, ktorá obsahuje všetky potrebné údaje na jej vybavenie. V prípade, ak sa objednaný tovar nenachádza na sklade, predávajúci sa zaväzuje bezodkladne o tom upovedomiť kupujúceho a dohodnúť sa s ním na ďalšom postupe.

5.2. Doručovatelia
Na doručenie tovaru používame služby Slovenskej pošty alebo kuriérske služby, ktoré si predávajúci vyberie.

alebo

Cena dopravy je 2,8 Eura vrátane DPH. Internetový obchod www.nugrow.sk dodáva svoje produkty prostredníctvom spoločnosti Slovák Parcel Service s.r.o.

 

5.3. Cena

Všetky ceny uvedené na stránkach sú konečné, vrátane DPH a bez ďalšieho navýšenia. Prevádzkovateľ stránky si vyhradzuje právo na zmenu cien v prípade neoprávneného zásahu do obsahu. Konečná cena pre kupujúceho je uvedená v potvrdení objednávky.

 

  1. Používanie cookies

Na webovej stránke www.nugrow.sk sú používané tzv. cookies. Pravidlá o ich používaní, ako aj spôsob, ako ich používanie zakázať, sú k dispozícii na osobitnej podstránke o cookies.

 

 

  1. Záverečné ustanovenia

Tento dokument je platný od dátumu zverejnenia na stránke e-shopu a zodpovedá právnym predpisom Slovenskej republiky. V prípade, že sa obchodné podmienky zmenia, nové podmienky budú zverejnené na tejto stránke. Kupujúci odoslaním objednávky dáva súhlas so spracovaním údajov podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.